Conversies en analytics

Conversiemanagement

Het aantal bezoekers dat de door u gewenste actie onderneemt, staat bekend als uw conversieratio.
Dit kan worden verbeterd door optimalisatie van de conversieratio of door maatregelen te nemen om het aantal bezoekers dat converteren te verhogen.

Conversiemanagement in combinatie met analytics zorgen voor een gouden combinatie.
We meten waar de meeste omzet te halen valt en hoe deze omzet nog beter kan.

Bijvoorbeeld het verbeteren van gebruikersflows, het optimaliseren van het aankoopproces en het stimuleren van keuzes in e-mailmarketing zorgen voor een hogere conversie.

AnalyticsMeten = weten

Essentieel voor uw bedrijfsvoering. Hoe weet u anders of uw strategische doelen zijn bereikt?

JeanMarketing heeft een schat aan ervaring in online marketing, SEO, social media, analyses en het optimaliseren van conversieratio’s. Maar kansen gaan verloren als we de impact niet nauwkeurig kunnen meten.

We meten de prestaties van online kanalen met tools zoals Google Analytics. Deze tools, samen met sociale netwerken, advertentiebeheer en uw site, geven ons een realtime, custom dashboard van uw belangrijkste prestatie-indicatoren.

Allerlei technologie├źn en tactieken kunnen vervolgens worden geactiveerd om verbeteringen aan te brengen, aangezien we graag bouwen aan uw succes op de lange termijn.

Let's GO!

We helpen u graag op weg, neem gerust even contact met ons op